Громадська угода

Долучайтеся до написання громадської угоди!

Для цього вам потрібно авторизуватися на цьому сайті.

Чернетка Громадської угоди:

Угода з кандидатом у депутати в Міську раду Києва.

Зобов’язання депутата Київської міської ради: Права та зобов’язання Виборців перед депутатом:
1. Обрати голову Міської ради, як незалежного представника законодавчої гілки влади в Україні. Якщо інші депутати не проголосують, негайно повідомити своїх Виборців. На зборах вирішити, як діяти далі.
2. На першому засіданні подати заяву про скасування депутатської недоторканість, щоб бути рівним перед законом, як і всі громадяни України. Якщо депутат не виконає цю вимогу протягом перших трьох місяців після обрання, Виборці мають право відкликати свого депутата з Міської ради.
3. Поставити на голосування в КМР поправку про зміни у Конституції України стаття 80 про відповідальність депутатів за прийняття законів.(Додаток 1). Якщо депутат не виконає цю вимогу протягом перших трьох місяців після обрання, Виборці мають право відкликати свого депутата з Міської ради, а МР призначає перевибори в цьому окрузі.

Якщо подав, але не розглядається протягом трьох місяців, повідомити Виборців і діяти згідно рішенню зборів.

4. В односторонньому порядку Депутат зобов’язується:

·         Не ускладнювати закони, НЕ приймати підзаконні акти та інші ускладнюючі для розуміння і виконання закону документи,

·         НЕ приймати закони, які приведуть до зубожіння населення або скорочення робочих місць,

·         НЕ приймати закони, які приводять до будь-якої монополії,

·         НЕ приймати закони, які порушують права людини,

·         НЕ приймати закони, які порушують рівноваги у суспільстві,

·         НЕ приймати закони, які порушують рівноваги у бізнесі.

 

 

Якщо громада виявить порушення з боку Депутата, то він, згідно рішення зборів Виборців добровільно достроково подає заяву у КМР про зняття з себе депутатських повноважень, а КМР призначає перевибори в цьому окрузі.
5. Внести пропозицію про затвердження депутатам Міської ради заробітної плати та про матеріальну винагороду депутатам за спрощення законів.
6. Внести законопроект про обов’язки депутатів Міської ради:

– ведення публічної сторінки, де відбивається поточний стан вимог, згідно Громадській угоді.

– на сайті детально, наочно відображається стан кожного будинка округу, прибудинкових територій та дитячих майданчиків з порівняльною таблицею для оцінки громади.

– Законодавча ініціатива місцевого рівня.

– Розгляд петиції в любому випадку. Кількість, проголосувавших за петицію громадян, показує тільки гостроту проблеми.

– організація цивільних слухань,

– організація аукціонів у районі та їх публічність,

– правова допомога в підготовці документів громадян,

– просування програм Київської міської ради серед громадськості району, округу,

– виконувати контролюючі функції за ЖК інфраструктурою (прописати більш конкретно), обов’язкова публічність на ресурсі КМР,

– контрольні функції за будівництвом в окрузі покладено на кожного Депутата,

– дозвіл на будівництво дає КМР, але … Депутат зобов’язаний встановити всіх бажаючих на цю ділянку, всі пропозиції, встановити білборд на цьому місці, зібрати всі можливі проекти, місцеві повинні проголосувати за нього і тільки після цього КМР видає дозвільні документи.

– «Самоврядованній контроль» (49000000) передати депутатам. Але не групова відповідальність КМР, а в кожному окрузі особиста відповідальність Депутата.

Для виборювання цього пункту Депутат має право звернутися за підтримкою Виборців.
7. Внести зміни у структуру КМДА:

–      скасувати контролюючі відділи КМДА, відділи по боротьбі з корупцією. Не може виконавча влада сама себе контролювати, цим повинна займатися прокуратура і НАБУ.

–     Вивести з під контролю КМДА СМІ.

Деякі функції передати в райони і в КМР. Деякі посилити, деякі скасувати.

Для виборювання цього пункту Депутат має право звернутися за підтримкою Виборців.
8. Чітко розділити зони відповідальності округа, району, області (або міста Києва), держави. (Додаток2)
9. Ввести принцип трикутника в керуванні містом: Депутат – Бізнесмен – Страхова компанія. (Додаток3)
10. Створити електронний реєстр муніципальних підприємств, їх доходів і витрат м. Києва.
11. Створити електронний реєстр орендованих засоби і нерухомісті. Всі доходи і витрати, включаючи оплату за оренду і дохід від здачі в оренду.

 

12. Всі комунальні тарифи повинні затверджуватися депутатами на сесії. Звіт перед Виборцями.

 

13. Провести повний аудит пільг і соціальної допомоги. Звіт перед Виборцями.
14. Провести повний аудит комунальної власності для її оптимізації. Звіт перед Виборцями.

 

15. Кримінальна відповідальність за внесення неправдивих даних до реєстру. Внести зміни до законодавства. Звіт перед Виборцями.

 

16. Закон (розпорядження) про імпічмент чиновників будь-якого міського рівня. Розробити механізм і затвердити. Створити постійно діючу комісію при КМР, яка організовує публічні слухання. Рішення приймає громадськість, яка голосує в залі і на сайті. Спеціальний підрахунок голосів. Підрахунок голосів згідно Додатку 4.

Звіт перед Виборцями.

 

17. Закон про діяльність міського Депутата.

–   Депутат працює в районі, по закінченні терміну дії мандата звітує перед виборцями, і вони ставлять оцінку його діяльності за спеціальним опитуванням з 10 критеріїв за 100-бальною шкалою.

–   5 кращих депутатів, які набрали максимальний бал, балотуються в мери.

–   Депутат не може мати більше двох термінів в одному окрузі та на одному рівні. Або він балотується на більш високий рівень, або йде з дистанції.

–   Депутатам (починаючи з кандидатського терміну) читають лекції по історії України, філософії, права, інноваційні технології, цікаві експерименти інших країн. Потом вони здають тести, які з одного боку їх оцінюють викладачі, а з іншого боку, ці тести враховуються в особистому рейтингу кандидата в депутати. Таким чином формується освічена еліта України.

–   Райради та міські сесії повинні бути щось на зразок круглого столу. Голова райради і міськради керує зборами, але не приймає рішення. Постійні комісії готують рішення, презентують його заздалегідь, щоб депутати могли опрацювати, і тільки потім на сесії приймається рішення. Щоб не захаращувати міські сесії на міську сесію виносяться тільки питання міста. На сесії також призначаються відповідальні контролювати виконання цього рішення. Контролююча особа або орган несе повну відповідальність за невиконання рішення, якщо вчасно не повідомили на сесії про невиконання підконтрольної особи або організації.

18. Мер – господар і керівник КМДА.

 

19. Базові закони Парламент не може змінювати, тільки через референдум. Закони, які вони змінюють  повинні вступати в дію з наступного скликання нового Парламенту. Це запобіжник, того щоб депутати не зловживали своїми повноваженнями.
20. Ввести відповідальність депутатів та держслужбовців в кількостях мінімальних зарплат. Зарплата депутатів Верховної Ради вимірюється в кількостях мінімальних зарплат. Наприклад, штраф громадянину за правопорушення складає 500 гривень. Зарплата депутата – 26 мінімальних зарплат. Тоді штраф для депутата складатиме 26х500=13000 гривень. Такий закон буде стримувати депутатів підвищувати собі зарплатню, а також висока зарплатня підвищить відповідальність представників закону.

 

21. Усім підрозділам міста дозволити знаходити інвесторів за відсоток. Створити банк інвестицій та людина, яка привела інвестора має право на відсоток. Відсотки розписати від суми інвестиції. Податком не обкладається. Наприклад, якщо інвестиція до 50 тис, то винагорода 5%, якщо до 100 тис – 4,5%, 200 тис – 4%, … 500тис – 2,5%, до 1000тис – 1,5%, до 100000тис – 0,05%, до 1000000тис – 0,005%

 

 

Додаток 4.

Спеціальний підрахунок голосів.

Розрахунок голосів пропоную наступний:

 

громада Депутати Мер
електроне голосування голосування на громадських слуханнях
ваговий коефіцієнт ± 0,25 ± 0,25 ± 0,25 ± 0,25

«+»- це згода, «-» – це проти.

Наприклад, пройшли громадські слухання йде голосування залишити чиновника на посаді чи ні.

Громада – електронне голосування. Якщо більшість проголосувала «за», то ставиться +0,25 балів, якщо «проти», то -0,25 – не залежно від того скільки людей брали учать. Так виставляються коефіцієнти по всім категоріям. І підраховуємо. Якщо разом набрали «+», то чиновник залишається на посаді, якщо «-», то ні.

Можлива ситуація коли Громада сумарно набрала +0,5, а депутати і мер -0,5, тоді до результату громади додається коригуюча 0,01 з таким знаком з яким проголосувала громада. На цьому прикладі +0,01. Тоді вийде, що громада проголосувала +0,51, а депутати і мер – -0,5. Тому рішення буде прийнято на користь громади.

Якщо імпічмент буде об’явлений меру, то ваговий коефіцієнт депутатів становить 0,5, а мер відповідно участі в голосуванні не приймає.

Увага! Систему підрахунку голосів змінювати НЕ можна ні при яких обставинах. Бо з працюючого механізму всю систему можна перетворити в фарс. Система підрахунку голосів на громадських слуханнях – це ключ к управлянню містом. Для киян це як 5 ст. Конституції України.