Новий розподіл бюджету

Бюджет формується з зібраних податків. Фіскальна служба не може підпорядковуватися виконавчій владі, тому що не можна в одних руках концентрувати збір грошей і їх витрату. Фіскальна сдужба повинна підпорядковуватись місцевим Радам. Після зборів податків процент виділяється на утримання області (міста Києва) та окремий процент на утримання держави. Залишок рівними частинами розподіляється між округами.

Місто Київ прирівнюється до державної структури – область. Там де вживається місто Київ, для інших  регіонів треба розуміти область, як державну структурну одиницю і навпаки.

Сфери впливу на житедіяльність округів, районів, областей, держави жорстко розмежовані і не перетинаються.

Міський депутат розподіляє бюджет свого округу. Депутат опікується такими питаннями:

  • петиції. Розгляд в любому випадку. Голосування за петицію показує тільки гостроту проблеми,
  • на сайті детально відображається стан кожного будинка округу,
  • стан прибудинкових територій,
  • стан дитячих майданчиків,
  • здійснює контроль роботи ОСББ, має право ініціювати імпічмент начальника ОСББ, остаточно вирішує громада будинку,
  • утилізацією сміття на рівні міста,
  • питаннями економії електроенергії,
  • теплозбереженням,
  • ініціює імпічмент, любого чиновника,
  • організує конкурси приватних підприємств на надання послуг,
  • організує повідомлення громадян про претендентів на земельні ділянки забудовників. Організує громадські слухання та голосування. Депутат тільки ініціатор, не приймає рішення. Громада голосує. Принцип голосування дивіться тут.
  • Формує портрет громади, опікується кризовими верствами населення
  • порівняльні таблиці між домами в окрузі, щоб бачити всю картину

В кожному районі по десять округів. Група з десяти місцевих депутатів складають району раду і розподіляють бюджет району. Ця група депутатів опікується:

  • станом скверів, парків,
  • Створенням учбових центрів,
  • Заводів по переробці сміття,
  • Упорядкуванням базарів,
  • Міським транспортом,
  • Зовнішнім виглядом та функціюванням вулиць.

Десять районів складають Міську раду – це 120 міських депутатів, які опікуються такими питаннями:

  • Порти,
  • Водойми,
  • Міжрегіональний транспорт,
  • Автомагістралі,
  • Мости, транспортні розв’язки,
  • Метро,
  • Історична пам’ять міста.

Голови Районих рад і міський Голова – є тільки організаторами процесу, рішення приймають колегіально депутати. Готують варіанти рішень і доповідають фахівці тимчасових комісій, які долучаються до роботи на конкурсній основі за гонорар.

Міські депутати несуть кримінальну відповідальність за свої рішення.